DSC_0304 (800x530)

Ik had een tijdje mijzelf een no-buy opgelegd. Dit werkte aardig goed totdat het Vintage Romance palette van Sleek uitkwam. Huilen met de pet op dat ik van mijzelf toch echt dit pareltje niet mocht kopen. En toen kwam het heerlijke bericht van Heleen dat ik op haar blog een palette naar keuze had gewonnen! Ik koos, zonder enige twijfel, voor het intens populaire Sleek Limited Edition Vintage Romance palette! Kijk je mee naar de foto’s?

DSC_0291 (800x530)

DSC_0294 (800x530)

DSC_0308 (800x530)

Sleek heeft zichzelf in een romantische bubbel gehesen met deze Vintage Romance pallette. Elke kleur staat voor een stad en gaat gepaard met een lief koosnaampje. Het palette heeft, zoals altijd, 12 kleuren. De kleuren zijn op elkaar afgestemd en bevatten veel krachtige doch romantische kleuren. Ik vind het een erg sterk palette voor de herfst! Daarnaast komt Sleek natuurlijk altijd in een prachtige kartonnen verpakking waarin een stevig zwarte palette zit met een grote spiegel. Geen gedoe en geen gedonder, maar zeer elegant! En dat voor een klein tientje..

De kleuren van links naar rechts met de bijbehorende swatches en namen van de eerste rij:

DSC_0316 (800x142)

DSC_0328 (800x343)

Pretty in Paris, Meet in Madrid, Court in Cannes, Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague.

De kleuren van links naar rechts met de bijbehorende swatches en namen van de tweede rij:

DSC_0315 (800x143)

DSC_0332 (800x399)

A vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood, Bliss in Barcelona, Forever in Florence, Love in Londen.

Wat een kleuren. Wat een pigment. Wat een liefde op het eerste gezicht en wat een leuke namen! Ik dacht ergens dat dit palette gemakkelijk in gebruik zou zijn en héél draagbaar voor elke dag. Daar moet ik voor mijzelf op terugkomen. De kleuren zijn donker, heftig en sterk gepigmenteerd. Prachtig! Maar niet voor elke dag. Natuurlijk kan je de kleuren zo zacht aanbrengen als je wilt maar ik denk aan romantische smokey eyes als ik naar dit palette kijk.

De oogschaduws zijn ontzettend romig! Pas als je je vinger in een rondje stopt zal je wellicht snappen wat ik bedoel! Héél apart. Blenden gaat dus niet heel gemakkelijk met die romige oogschaduws maar goed zitten doen ze zeker! Af en toe is er een oogschaduw die kruimelt maar over het algemeen is het een palette erg fijn om mee te werken en kan ik mijn ogen er niet van af houden. De kleuren Romance in Rome en Propose in Prague zijn mijn minst favoriete, de rest vind ik zó ontzettend gaaf!

DSC_0300 (800x530)

Het Sleek Limited Edition Vintage Romance heeft een verschillende prijs bij de online webshops, maar altijd minimaal €9,25 en maximaal €9,99. De keuze valt snel op Boozyshop, The Make-up Spot en Pink Lady Make-up.

Wat vinden jullie van de  Sleek Limited Edition Vintage Romance? Kopen? Ja, kopen!

Liefs,

Elise Joanne