avw - Nieuwe Head & Shoulders Awesomeness!

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Head & Shoulders.

img_0529-800x600

Zo, pakkende titel he? Dat dacht ik! Je kon in mijn Elise’s Weekly Pictorama van een tijdje geleden al zien dat ik naar een blind-event ging en dat ik lyrisch daarvan terugkwam. Wij mochten onze haren laten wassen, föhnen en stylen zonder dat wij wisten om welk product of merk het ging. Spannend, want ik ben zéér kritisch op de middelen die mijn haar aanraken. En toen het merk bekend werd gemaakt was ik dan enorm positief verrast.

Al sinds mensenheugenis staat er bij ons een fles Head & Shoulders in de badkamer, voor Boris. Hij gebruikt het geregeld voor de lichte roos die hij heeft. Ik gebruik het niet want tja, ik heb het niet nodig. Geen Head & Shoulders dus voor mij. Of nu wel?

Vernieuwde Head & Shoulders Awesomeness!

Toen wij door de ‘wasstraat’ mochten en ik de geur rook, had ik allerlei merken in mijn hoofd, maar niet Head & Shoulders. Mijn haar was namelijk alleen gewassen met een shampoo – geen conditioner! – en toch werd mijn haar zijdezacht, doorkambaar, luchtig en het rook ook nog eens fantastisch goed. De nieuwe Head & Shoulders producten mensen, taadaa! Eigenlijk was het supergoed dat de producten blind werden geïntroduceerd, dat schept namelijk een hoge verwachting en zorgt er ook voor dat je nog kritischer bent. Ik was meteen razend enthousiast en ik ben dat echt niet snel van een haarmerk.

Vernieuwde Head & Shoulders Awesomeness!

Vernieuwde Head & Shoulders Awesomeness!

Vernieuwde Head & Shoulders Awesomeness!

Hierboven zie je vier 3-action flessen, de ‘Jeukende Hoofdhuid‘, ‘Glad & Zijdezacht‘, ‘Citrus Fresh‘ en ‘Extra Volume‘. Mijn haren zijn op het event gewassen met de tweede versie die er zelfs zonder conditioner voor zorgde dat mijn haren heerlijk aanvoelde. Hij ruikt ook fantastisch trouwens, fruitig. De shampoos zitten in de vertrouwde Head & Shoulders verpakkingen, handig voor herkenbaarheid. Grote flessen, veel inhoud en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Makkelijk verkrijgbaar ook, gewoon bij je drogisterij om de hoek.

Hier net mijn haar gewassen en geföhnd voordat ik een avondje uit ging!
Hier net mijn haar gewassen en geföhnd voordat ik een avondje uit ging!

Wellicht denk je bij Head & Shoulders dat het álleen een anti-roos merk is – zoals ik in alle oprechtheid dacht – en dat vrouwen het voornamelijk gebruiken om hun gekleurde haarkleur snel minder heftig te krijgen. Deze vernieuwde versies zijn niet alleen voor alle mannen en vrouwen die roos hebben maar óók degene die dit niet hebben. En je hoeft niet bang te zijn dat je gekleurde haar (zoals het mijne) snel vervaagt, dat doet het niet meer. Je haar wordt dus gereinigd, beschermd en verzorgd met gebruik van één product.

Head & Shoulders lanceert hiermee dus de 3-Action lijn en dit is de grootste innovatie van de laatste 10 jaar. H&S 3-Action is de éérste cosmetische beautyshampoo met tot 100% effectieve anti-roos werking. Iedereen kan dus deze shampoos gebruiken; of je nou krullen hebt, stijl haar, een gevoelige hoofdpijn of geverfde lokken? H&S has got you covered!

Alles wat je dus ziet in de winkels is al vervangen en vernieuwd, ook de shampoos voor de mannen. Ik zou bij je volgende bezoekje aan de Kruidvat gewoon een fles meenemen en laat je goed verrassen!

Liefs,

Elise Joanne

Vanmiddag om 15:00 een tweede artikel.